4D Trainingstocht 2019: Zonnig

02-06-2019

Het was voor de wandelsport in Nederland een top week(end). Op donderdag was het Hemelvaartsdag. Het was prachtig weer en er was overmatig veel te doen op de wandelkalender. Heel Nederland aan de wandel! Het warme en zonnige weer maakte het een feest. Ook bij de RWV kon men op zaterdag 1 juni terecht voor de traditionele Trainingstocht voor de Vierdaagse. 317 wandelaars deden mee.

De afstanden van 25, 35, 45 en 55 kilometer bij onze VTT zijn speciaal bedacht om in het schema van een training te passen in de eerste weken van juni. Op 8 juni waren er weliswaar minder andere wandeltochten in onze regio, maar de RWV vindt dat wij geen wandeling willen organiseren als de OLAT op 8 juni het Wandelweekend en de Centurion wedstrijd organiseert. Gelukkig heeft de RET haar wandeling in Spijkenisse wel van 1 naar 8 juni verschoven. Daar kunt u dus goed terrecht in de week nadat u bij ons heeft gewandeld. <info RET wandeling>

Voor geintresseerden de deelnemersaantallen uitgesplitst:

Aantal 25km 35km 45km 55km Totaal
Met herinnering (RWV) 4 5 1 1 11