Winterserie '19-'20 (1)

04-11-2019

De weersverwachting voor onze eerste winterserietocht en -wedstrijd op 3 november 2019 was niet echt goed. Er werd regen voorspeld. Vanaf tien uur zou dat beginnen en om twaalf uur zou het gieten. Maar, gelukkig begon het pas laat, rond half twee te miezeren. De meeste wandelaars bleven dus droog tijdens de wandelingen. En ook de wedstrijd lopers hadden hun uitlooprondjes er al op zitten toen het regenen begon.

We kregen complimenten voor de route en de markering. Dat is mooi om te horen. Maar het is nog mooier als mensen enthousiast anderen over onze tochten vertellen. Op het startbureau moest hard worden gewerkt. Met vijf mensen werden 274 deelnemers ingeschreven bij de wandeltochten over 5,10 en 15 km. Daarvan schreven er 161 in voor de serie van zes wandeltochten van deze Winterserie. 32 snelwandelaars deden mee aan de wedstrijd. <HIER> vind u de uitslag. Op 17 november is de tweede en op 1 december is de derde wedstrijd/wandeltocht. Zou Sint Nicolaas ook dit jaar aan onze wandelaars denken? Tot ziens in de kantine Langepad in Rotterdam, bij de komende tochten. Meer info.