Kennedymars afgelast

19-03-2020

Als gevolg van de Corona / COVID-19 crisis heeft de RWV moeten besluiten de Kennedymars van 25-25 april 2020 niet door te laten gaan.
 <See below for English>

Wij doen dit met pijn in het hart, maar naast het organiseren van een mooi, gezellig en sportief evenement, staat de gezondheid van alle deelnemers en vrijwilligers die zijn betrokken bij het realiseren van de wandeltocht hoog in het vaandel. Niet alleen de evenementen zelf, maar ook de voorbereidingen zijn daarbij belicht.

Deelnemers die al hadden ingeschreven voor de Kennedymars worden per e-mail op de hoogte gebracht.

Eenieder die het inschrijfgeld al heeft voldaan zal dit volledig gerestitueerd krijgen.

Als bestuur van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging houden wij de berichtgeving van het RIVM nauwlettend in de gaten zodat wij op een gepast moment mededelingen kunnen doen over het Wandelweekend, de Schie- en Delflandtocht en over de Trainingstocht voor de Vierdaagse. Hou hiervoor ook de website of de facebookpagina in de gaten, Wij adviseren geen kosten te maken m.b.t. boeken van hotels of vliegtickets!

Intussen, blijf gezond en let een beetje op elkaar!

English:

Due to Corona/COVID-19 crisis the RWV had to cancel the Kennedymars (April 25-26, 2020). Participants that have already paid there enrollment fee for the Kennedymars, will receive this back.

We will make a decision regarding RWV Wandelweekend 2020 at a later moment. Please keep in mind that the Continental Centurion race and all other race and hicking events in Schiedam, May 30-31 might not take place if situation does not improve. If applicable, you will receive payd enrolement fee back if we need to cancel the events. We reccommend not book flights and hotels at this moment.