Vele jaren was EuropePallet een trouwe sponsor van de RWV. De man achter dit bedrijf, Cock Don was en is een enthousiast man en vaak te vinden als begeleider bij (lange) wandelingen. Alhoewel hij af en toe zelf wandelt, is Cock vooral als begeleider een veel geziene wandelsportliefhebber.

Voor de RWV regelde Cock, via EuropePallet ook vervoer en transport bij menig evenement. Ongeveer een jaar geleden hoorden we van Cock dat hij eigenlijk wel wilde stoppen met z’n bedrijf in Zevenbergen. Natuurlijk moet er dan wel een koper zijn die zo’n bedrijf kan en wil overnemen. Die zaken zijn inmiddels afgehandeld. Cock is niet meer verantwoordelijk voor EuropePallet.
De nieuwe eigenaar maakt natuurlijk z’n eigen keuzes. Dat komt erop neer dat deze bekende firma nu geen sponsor meer is van de RWV. Natuurlijk is dat jammer. We hebben vele jaren een substantiële financiële bijdragen ontvangen. Daarmee kregen we de kans om onze tochten extra goed te organiseren en af en toe wat extra te doen voor de wandelaars. Het bestuur bedankt EuropePallet voor de jarenlange steun. Maar eigenlijk willen we Cock Don bedanken voor die sponsoring en voor zijn persoonlijke bijdrage aan de RWV. En dat gaat natuurlijk niet veranderen. We gaan Cock vast nog vaak zien bij evenementen van de RWV. Als vrijwilliger, als belangstellende begeleider, en… misschien af en toe als wandelaar?