Lidmaatschap en lid worden

Alles over onze lidmaatschappen

Als u lid wilt worden van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging, dan heeft u meerder mogelijkheden. U kunt namelijk via de RWV ook lid worden van KWbN en/of Atletiekunie. De keuze is aan u. Kijk hieronder wat het beste bij u past.

Rotterdamse Wandelsport Vereniging (RWV)

• Maandblad De Wandelsportbode gaat naar alle leden. (*)
• U hoort bij een vereniging die wandelen bevordert door het organiseren van wandeltochten en snelwandelwedstrijden in alle soorten en maten. Van 5 km tot 160 km. Recreatief wandelen maar ook wedstrijden.
• U ontvangt als RWV-er korting bij onze wandeltochten en wedstrijden.
• U bent welkom bij de ledenvergaderingen van de RWV.
• Bij jubilea ontvangt u een jubileum geschenk.
(*) bij de RWV kan u ook alleen een abonnement nemen op de Wandelsportbode. U ontvangt dan de overige voordelen niet, vanzelfsprekend.

Koninklijke Wandel bond Nederland (KWbN)

KWbN faciliteert wandelsportorganisaties die wandeltochten organiseren. Daarom is RWV bij KWbN aangesloten. Als wandelaar kan u zich via de RWV aanmelden voor een KWbN lidmaatschap. Door collectiviteitkorting kost een KWbN lidmaatschap bij de RWV minder dan rechtstreeks bij de wandelbond. De kosten van het KWbN lidmaatschap komen bovenop de RWV contributie.
U kunt kiezen uit:
• Basislidmaatschap:
o Wandelvoordeelpas, korting op KWbN-tochten en € 5,00 korting op de inschrijving van de Vierdaagse Nijmegen.
• Compleet:
o Wandelvoordeelpas, korting op KWbN-tochten en €5 korting op de inschrijving van de Vierdaagse Nijmegen.
o Vier keer per jaar Magazine Wandel.nl
o Bij het magazine twee keer per jaar een actueel overzicht van alle wandeltochten.

Atletiekunie

De Atletiekunie faciliteert atletiekverenigingen die wedstrijden organiseren. De RWV is ten behoeven van de snelwandelafdeling aangesloten bij de Atletiekunie. Als u mee wil doen aan wedstrijden is een lidmaatschap van de Atletiekunie uw beste keuze. De kosten van het AU lidmaatschap komen bovenop de RWV contributie.

RWV lid worden

Vul het formulier in om lid te worden van de RWV, KWbN en/of Atletiekunie. Via het formulier machtigt u de RWV tot automatische incasso van uw contributie:
Na aanmelding ontvangt u een welkomstbericht van ons. U weet dan dat uw aanmelding is verwerkt. Met die mail kan u bij de eerste deelname aan een RWV wandeltocht een welkomstpakketje ophalen.
Dus, bent u lid geworden, meldt u dan op het startbureau bij uw eerste RWV tocht!
Een lidmaatschap is voor onbepaalde tijd en verlengt steeds per kalenderjaar.

Beëindiging lidmaatschap
Beëindiging van het lidmaatschap vóór 1 november van enig jaar gemeld te worden bij de ledenadministratie.
ledenadministratie@rotterdamsewandelsportvereniging.nl

Wat kost het om lid te worden van de RWV?
Klik op onderstaande knop voor de contributietabel.

Jeugdleden: Gezinsleden t/m 16 jaar zijn gratis lid van de RWV.
Gezinsleden die in het jaar de leeftijd bereiken van 17 jaar vallen niet meer onder jeugdleden.
Bij inschrijving wordt eenmalig bovenop de contributie een bedrag van € 3,00 extra in rekening gebracht ter dekking van administratiekosten.

Incasso
RWV werkt met automatische incasso van de contributie, omdat dit minder (vrijwilligers)werk met zich mee brengt en kostenbesparend is. Hiervoor is een machtiging opgenomen in het inschrijfformulier.

Hoe kan ik lid worden
Een inschrijfformulier kunt u aanvragen bij: RWV ledenadministratie, Veronica Leijtens, e-mail ledenadministratie@rotterdamsewandelsportvereniging.nl

of vul onderstaand formulier in.