Lidmaatschap en lid worden

Alles over onze lidmaatschappen

Als u als wandelaar lid wilt worden van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging, dan kunt u het beste lid worden van de Afdeling Wandelen (€ 35,00 per jaar). U bent dan lid van KWBN en krijgt het Landelijk Wandel Programma en de regionale Wandelgids. Bovendien krijgt u korting op het inschrijfgeld bij vrijwel alle wandeltochten.

Als u al lid bent van KWBN via een andere vereniging, of u wandelt niet, dan kunt u ervoor kiezen om basislid te worden. U krijgt dan geen Landelijk Wandel Programma of regionale Wandelgids via RWV en u krijgt alleen korting bij de wandeltochten die de RWV zelf organiseert. De contributie bedraagt dan € 22,00 per jaar.

Ons maandblad De Wandelsportbode gaat naar alle leden.

Vul dit formulier in om lid te worden van de RWV en de RWV te machtigen tot automatische incasso van uw contributie:

RWV lid worden

Na aanmelding kunnen alle nieuwe RWV leden bij de eerste deelname aan een RWV wandeltocht een welkomstpakketje ophalen.
Dus, bent u lid geworden, meldt u dan op het startbureau bij uw eerste RWV tocht!

Beëindiging lidmaatschap

In verband met de peildatum van de KWBN dient beëindiging van het lidmaatschap vóór 1 november van enig jaar gemeld te worden bij de ledenadministratie.

ledenadministratie@rotterdamsewandelsportvereniging.nl

of: Ledenadministratie RWV (Yvon Wiekeraad), Vijgensteeg 27, 3111 PT Schiedam, tel. 010-4734674

Wat kost het om lid te worden van de RWV?

Klik hier voor het overzicht

Gezinsleden t/m 16 jaar zijn gratis lid van de afdeling Wandelen (KWBN). Gezinsleden die in het jaar de leeftijd bereiken van 17 jaar vallen niet meer onder jeugdleden.

Bij inschrijving wordt eenmalig bovenop de contributie een bedrag van € 3,00 extra in rekening gebracht ter dekking van administratiekosten.

Wandel.nl

“Wandel.nl” is het bondsblad van de KWBN en verschijnt vijf maal per jaar.

Incasso

RWV werkt met automatische incasso van de contributie, omdat dit minder (vrijwilligers)werk met zich mee brengt en kostenbesparend is. Hiervoor is een machtiging opgenomen in het inschrijfformulier.

Hoe kan ik lid worden

Een inschrijfformulier kunt u aanvragen bij: RWV ledenadministratie, Yvon Wiekeraad, Vijgensteeg 27, 3111 PT Schiedam, tel. 010-4734674, e-mail Ledenadministratie@RotterdamseWandelsportVereniging.nl

of klik op onderstaande knop

RWV lid worden