Deelnemen aan Via Vierdaagse & lid van de RWV

Lees hier meer over de Via Vierdaagse

Vele jaren was de RWV actief als vereniging binnen het project Via Vierdaagse. We boden dan deelnemers aan Via Vierdaagse aan om ook lid te worden van de RWV en als extra training kon men gratis meedoen aan de RWV wandelingen. Vooral de Trainingstocht voor de Vierdaagse is een prima training en deze past in ieders vierdaagse-trainingsprogramma.

Het bleef echter lastig om uit te leggen dat u tot in 2017 alleen aan Via Vierdaagse kon meedoen indien u geen lid was van KWBN of een wandelsportvereniging. Gelukkig is deze voorwaarde per 2018 vervallen.

Wilt u de 4-Daagse in Nijmegen als debutant gaan wandelen, en wilt u meedoen met Via Vierdaagse (o.a. gegarandeerd startbewijs / geen loting), dan kan u wel lid worden van de RWV.

De RWV kan helaas geen rol spelen in het inschrijfproces bij Via Vierdaagse. Het is goed om te weten dat men voor deelname aan Via Vierdaagse zelf moet inschrijven op de Via Vierdaagse website (www.viavierdaagse.nl).

Meer informatie:

viavierdaagse@RotterdamseWandelsportVereniging.nl