Kennedymars Ridderkerk-Dordrecht-Ridderkerk

Rotterdamse wandelsportvereniging

RWV organiseert voor de 23e maal de Kennedymars. De limiet is ook dit jaar 18 uur, zodat deze Kennedymars voor velen van u een plaatsje kan krijgen in de wandelkalender.
De voorinschrijving sluit op dinsdag 2 april. Er kan op vrijdagavond in Sportcafé De Fakkel nog ingeschreven worden. Vanzelfsprekend is dat wel duurder.

inschrijfknop
Deelnemers / Participants 2024

Vrijdag 12 op zaterdag 13 april 2024

Afstand

80 km

Vrijdag 12 april 2024 om 23:00 uur precies vanuit Sportcafé De Fakkel,
Sportlaan 10, 2982 SN Ridderkerk.

Aankomst en limiet

13 april 2024, tot 17.00 uur in Sportcafé De Fakkel (zie start).
De 80 km dient volbracht te worden binnen 18 uur. Men kan dus tot uiterlijk 17.00 uur finishen. Mocht onderweg blijken dat een deelnemer niet binnen de gestelde tijd de tocht kan volbrengen, dan zal hij/zij van verdere deelneming worden uitgesloten.
Graag willen we een eventueel misverstand wegnemen: De praktijk wijst uit dat ook deelnemers die 17 tot 18 uur denken nodig te hebben zonder problemen de tocht uitwandelen. U wordt zeker niet onnodig opgejaagd.

Inschrijving

U kunt inschrijven via de groen button.
Iedereen die zich vooraf aanmeldt ontvangt via e-mail de route gegevens voor de GPS en een overzicht van de rustposten. Voor een tassenlabel, routebeschrijving e.d. meldt u zich op 12 april bij de organisatie.
De voorinschrijving sluit op dinsdag 2 april 2024. Bij inschrijving na 2 april (online tot 12 april 18.00 uur) en inschrijving aan de start wordt 10 euro extra berekend.

Leeftijd

De inschrijving is mogelijk voor personen van zestien jaar en ouder. Onder 16-jarigen wordt verstaan:
Personen die 16 worden in het jaar van deelname. Er is geen maximum leeftijd.
Voor een eventuele dispensatie dient minimaal twee weken voor de tocht contact te worden opgenomen met RWV. Een verklaring van voogd/ouders en begeleiding door een volwassene tijdens de tocht zullen onderdeel zijn van de voorwaarden.

Inschrijfgeld

€ 26,00 met herinnering plus diploma.
€ 20,00 met alleen diploma.
Bij na-inschrijving rekenen wij € 10,00 toeslag.

Kortingen

Bondsleden ontvangen € 1,00 korting op het inschrijfgeld.
RWV-leden ontvangen € 1,00 extra reductie.
De korting wordt via het inschrijfformulier automatisch verrekend.

Verzorging

Acht speciale gratis verzorgingsposten en drie café-rusten.
Op de café-rusten zijn de consumpties voor eigen rekening.

Bagage

Is beschikbaar op de grote rustplaatsen (ca. elke 20 km).

Herinnering

Een speciale herinnering voor deze Kennedymars.

Veiligheid

Tijdens de nachtelijke uren is een reflecterend vestje verplicht.
Reflectievesten zijn aan de start te koop en te huur.
Het meenemen van een zaklamp wordt geadviseerd.

Aansprakelijkheid

De Rotterdamse Wandelsport Vereniging (RWV) is niet aansprakelijk voor enig letsel en/of schade die voor, tijdens of na de Kennedymars ontstaat.

Bereikbaarheid

Openbaar vervoer: Station Rotterdam-Lombardijen. Vandaar bus 90 of 91 naar halte Sportlaan, of of bus 144 naar halte Sporttunnel.
Met de auto: Vanuit alle richtingen A15/A16 volgen naar knooppunt Ridderkerk. Neem afslag Ridderkerk. Bij verkeerslichten rechtsaf, Rotterdamseweg. Bij volgende verkeerslichten weer rechtsaf, Populierenlaan. U ziet de sporthal links van u. Op rotonde derde afslag naar parkeerplaats.

Inlichtingen

Astrid Bijl en Gijs den Ouden 010-5010211