Nederlands Kampioenschap Snelwandelen 20 km

Bijprogramma

1 km, 3 km, 5 km en 10 km snelwandelen

Secretariaat en kleedkamers

Wielerclub Pijnenburg, Bijsterveldenlaan 3, 5045 ZZ Tilburg (geopend op 14 juni vanaf 09.00 uur)

Starttijd

11.00 uur: 20 km
12.00 uur: 1, 3, 5 en 10 km

Inschrijving

Hans van der Knaap, Schieweg 232c, 3038 BP Rotterdam of per e-mail Hansvanderknaap2@gmail.com.

Sluitingsdatum is 1 juni 2020; prestatiewandelaars kunnen deelnemen en worden apart geklasseerd. Na-inschrijving is NIET mogelijk voor het kampioenschap! Voor alle andere onderdelen is na-inschrijving wel mogelijk. Bij minder dan 5 inschrijvingen of minder dan 3 starters zal het kampioenschap geen doorgang vinden.

Inschrijfgeld

20 km € 4,00
10, 5 en 3 km € 3,00
1 km € 2,00

Verzorgingspost

Ter hoogte van de finish zal een verzorgingspost worden ingericht. Eigen verzorging dient rond deze plek plaats te vinden volgens de aanwijzingen van de wedstrijdleiding.
Verder zal op dezelfde plaats een sponspost worden verzorgd.

Lengte van het parkoers

Het parkoers heeft een lengte van 1569 meter en loopt over het wielerparcours van TWC Pijnenburg. De finish vindt plaats op het rondenparcours ter hoogte van de rondentelling.

Prijzen

Voor de eerste drie Nederlandse mannen op de 20 km de kampioenschapsmedailles van de Atletiekunie. Deze medailles worden kort na het finishen van de laatste medaillewinnaar uitgereikt ter hoogte van de finish.

Bereikbaarheid

Klik hier om de locatie te vinden op Google maps.

Vanuit Eindhoven

Op de A58 afslag 11 (Tilburg-Goirle). Onderaan de afslag LA richting Tilburg (Blaakweg). Bij de verkeerslichten LA richting Dongen-Reeshof (Baroniebaan-Bredaseweg). Weg blijven volgen tot 6e verkeerslichten, afslag Dongen. Hier RA Burg. Baron van Voorst tot Voorstweg tot 4e verkeerslichten (voor viaduct over kanaal). Hier LA (Moerse Dreef), eerste weg RA (Bijsterveldenlaan). Na ca. 100 meter RA parkeerterrein op bij sportterreinen.

Vanuit Breda

Op de A58 afslag Gilze-Rijen. Onderaan de afslag LA richting Rijen (N260, Langenbergseweg). Einde weg, bij verkeerslichten, RA richting Tilburg (N282). Deze weg volgen tot afslag Reeshof (Tilburg), hier LA Reeshofweg. Deze weg volgen, na de spoorwegovergang bent u in de wijk Reeshof. Bij 1e rotonde rechtdoor, bij 2e rotonde direct rechtsaf, bij 3e rotonde linksaf, bij 4e rotonde weer linksaf. U bevindt zich nu op de Heerenveldendreef. Hier de derde weg (= rotonde) linksaf. Na ca. 100 meter RA het parkeerterrein op bij sportterreinen.

Vanuit Waalwijk

Bij het allereerste verkeerslicht in Tilburg RA (Zevenheuvelenweg). Weg blijven volgen, na voetgangerslicht bij “IFF” LA (Swaardvenstraat). Einde weg RA (Dongenseweg). Bij het eerste verkeerslicht LA (Burg. Baron van Voorst tot Voorstweg). Over het viaduct RA (Moerse Dreef), eerste weg RA (Bijsterveldenlaan). Na ca. 100 meter RA parkeerterrein op bij sportterreinen.

Openbaar Vervoer

Vanuit station Tilburg treintaxi nemen of vanuit station Tilburg-Reeshof de bus nemen.

5 km tijden

Alle 5 km tussentijden worden opgenomen.

Inlichtingen

Hans van der Knaap 06 573 923 95 Hansvanderknaap2@gmail.com