We hebben u dit weekend zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van het verloop van de Internationale Continental Decurion wandeling en wedstrijd.
U krijgt een goede indruk van het evenement door te kijken op Facebook.
Met 320 deelnemers waaronder 64 deelnemers aan de wedstrijd kijkt de RWV terug op een geslaagd weekend. We waren echt met elkaar, maar niet bij elkaar aan het sporten. Iedereen bedankt voor het delen van de leuke berichten.
Het was op deze zaterdag warm op de meeste plaatsen. Op deze zondag worden er ook (hoos)buien gemeld. En, ook benauwd warm weer. Dus zeer uiteenlopende omstandigheden.
Er deden exact 320 wandelaars mee. Ongeveer 250 deelnemers deelden met u en met met elkaar op Facebook hun belevenissen. We zagen prachtige foto’s uit het hele land en van daarbuiten.

<Hier> ziet u de voorlopige uitslag (we missen nog 2 van de 64 tijden)
<Hier> is een overzicht van alle deelnemers die zich vanaf nu Continental Decurion mogen noemen.
Alle deelnemers ontvangen volgende week een envelop thuis met daarin hun medaille en een sticker bijvoorbeeld hun wandelboekje.
Indien u onjuistheden ziet in de lijsten, of aanvullingen omdat iets (nog) ontbreekt, geef dat dan door. We houden alle berichten in de gaten. Maar bij de duizenden berichtjes, foto’s en filmpjes kunnen we natuurlijk altijd iets hebben gemist.
Mailen kan ook: Voorzitter@RotterdamseWandelsportVereniging.nl