Na weken van voorbereiding (en die liep niet altijd op rolletjes) was het vrijdag 22 april dan eindelijk weer tijd om een “gewone” Kennedymars te gaan wandelen. In de kantine van Zwembad de Fakkel was het al snel gezellig vol met wandelaars die zaten te popelen om van start te gaan, en we konden duidelijk merken dat de mensen blij waren elkaar weer te zien en te spreken na twee corona-jaren.

Van de voorinschrijvers kwamen er een paar niet opdagen en er waren een paar na-inschrijvers, uiteindelijk gingen we met 121 dapperen van start. Bij de start werden een paar mensen in het zonnetje gezet, Frans en Anita de Roo voor hun 100ste Kennedymars, Marleen Ramakers voor haar 225ste en Piet van de Kroft voor zijn 250ste. En er waren felicitaties voor Peter en Monique Drenth-van der Slot, zij traden eerder op de dag in het huwelijk.

En de Kennedymars is een fantastisch evenement geworden. Zelden hebben we zoveel positieve en enthousiaste reacties ontvangen voor de grotendeels nieuwe route, de bepijling, de verzorging, het bagagevervoer, kortom complimentjes voor alle medewerkers, welke wij hier natuurlijk graag doorgeven. Ook het weer kon niet beter, een mooie nacht, een prachtige zonsopkomst gevolgd door een zonnige dag, waarbij het niet te warm werd en de wind zich ook redelijk koest hield.

De deelnemers waren netjes op tijd binnen, helaas waren er wel een paar uitvallers, 5 om precies te zijn. Wij leven met ze mee, het is niet gemakkelijk om te stoppen tijdens een Kennedymars en we hopen dat het een volgende keer beter gaat. En natuurlijk onze felicitaties voor alle deelnemers die wel de finish haalden. Verder willen we alle medewerkers en deelnemers bedanken voor hun enthousiasme en we hopen jullie allemaal volgende keer terug te zien!

>Klik hier voor het fotoalbum<