Ook de derde winterserietocht op 5 december 2021 hadden we geluk met het weer. Na een erg wisselvallige week was het zondagochtend in het Kralingse Bos aanvankelijk nog een beetje regenachtig maar ten tijde van de start werd het droog en later kwam er zelfs af en toe een zonnetje tevoorschijn.

Het was weliswaar fris, maar de wandelaars verzekerden ons dat het een prima temperatuur was om te lopen. Er gingen ruim 200 deelnemers op pad, op verschillende afstanden en ook weer een aantal virtueel, dat wil zeggen dat zij òf ergens een eigen route wandelen of op een later tijdstip de oorspronkelijke route.
En ook dit jaar was Sinterklaas de RWV niet vergeten, had hij ons bij de vorige tocht al verblijd met zakjes met kruidnootjes erin, dit keer bracht hij dozen vol speculaaspoppen. Er waren zelfs een aantal hulp-pieten die de wandeltocht meeliepen en ook na de snelwandelwedstrijd huppelde er een hulppietje door de kantine heen en weer.
Kortom, het was weer een gezellige tocht op deze Sinterklaasdag en dit keer kregen we van veel wandelaars complimenten over de uitstekende manier waarop de route gepijld was. Deze complimenten geven we uiteraard graag door aan de desbetreffende pijlers. Goed werk, jongens!