Op 28 juni, om 10:00 uur gaf onze secretaris het startsein voor de 1, 3 of 5 km snelwandelen. Ruim 60 deelnemers gingen op dat moment (of vanwege bijvoorbeeld tijdsverschil of werk-verplichtingen op een ander moment) in hun eigen omgeving snelwandelen.
De deelnemers bevinden zich in China, Zweden, Duitsland, Belgie, Ierland, Engeland, Nieuw Zeeland en op diverse plaatsen in Nederland.
Wilt u de foto’s en filmpjes bekijken die de deelnemers plaatsten? Dat kan o.a. op Facebook.
Na een week hitte en warmte in Nederland was het deze zondag een goede temperatuur om buiten te sporten. Op enkele plaatsen was er veel wind. Maar overal was er enthousiasme en waren we toch weer even samen bezig met (snel)wandelen.

Hieronder drie uitslagen.
-1- Per afstand (1, 3 en 5 km) op volgorde van de werkelijk geregistreerde en doorgegeven tijd.
-2- Alle deelnemers in dezelfde uitslag met een gecorrigeerde tijd. De tijden worden met behulp van een omrekenfactor bepaald zodat dit is te vergelijken met de prestatie van een man van 27 jaar oud op de 5 km snelwandelen.
-3- Een combinatie van de eerste en de tweede Thuiswedstrijd. Daarbij wordt de volgorde bepaald door het gemiddelde van de omgerekende tijd bij de twee wedstrijden. (Indien u maar 1 tijd heeft, dan deze tijd).