De eerstvolgende evenementen zijn:

• Goudse Stroopwafelwedstrijd
    26/05/2022

Goudse Stroopwafelwedstrijd

Tijdens de Eerste Goudse Kaas en Stroopwafelinstuif.
    Atletiekbaan av Gouda, Groenhovenweg te Gouda.
    Start naar verwachting tussen 11.30 en 12.00 uur, afhankelijk van het chronoloog.

• Wandelweekend
    04/06/2022 - 05/06/2022

Wandelweekend

In 2022 zal de RWV voor de zestiende maal de organisatie van de Continental-Centurion wedstrijd (100 Mijlen in 24 uur) in Schiedam op zich nemen.

• Schie- en Delflandtocht
    11/06/2022

Schie- en Delflandtocht

Rond deze tijd verwacht je de Trainingstocht voor de Vierdaagse op het programma te zien. Echter door werkzaamheden ten behoeve van de aanleg van een snelweg is het niet mogelijk een aantrekkelijk route aan te bieden.

Het laatste nieuws

Kennedymars 2022

Na weken van voorbereiding (en die liep niet altijd op rolletjes) was het vrijdag 22 april dan eindelijk weer tijd om een “gewone” Kennedymars te gaan wandelen.

RWV Algemene Ledenvergadering 2022

Nadat het in januari 2021 en januari 2022 niet door kon gaan, hebben we op zondag 27 maart 2022 dan toch eindelijk de Algemene Leden Vergadering kunnen houden. Niet op de vertrouwde locatie, de kantine van PAC aan het Langepad, maar in Lommerrijk, gelegen aan de Bergse Achterplas in Hillegersberg.

Bondsspeld KWbN voor Yvon Wiekeraad

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van de Rotterdamse Wandelsport Vereniging op 27 maart 2022 ontving Yvon Wiekeraad de bronzen bondsspeld van de Koninklijke Wandelbond Nederland, met bijbehorende oorkonde. Al geruime tijd geleden, eind 2021, werd deze onderscheiding toegekend. Een geschikt moment om deze in het bijzijn van clubgenoten te op te spelden was er vanwege de coronapandemie eerder nog niet.

Welkom bij de Rotterdamse Wandelsportvereniging

U bent geïnteresseerd in wandelen of u bent op zoek naar een gezellige vereniging waar u lid kunt worden. Met ruim 500 leden kan de in 1928 opgerichte RWV veel voor u betekenen. Hoewel de leden op individuele basis naar wandeltochten gaan, blijkt in de praktijk dat men elkaar tijdens de tochten altijd opzoekt en gezamenlijk de tocht lopen.

U vindt op deze pagina ook een kopje snelwandelen. De RWV kent een flinke groep wandelaars die het wandelen op atletiekniveau bedrijven. De vereniging organiseert ook wedstrijden en levert vaak de Nederlands kampioenen.

Schrijf je in voor de wandelvereniging!

En wandel met plezier met ons mee!